СП "Имидж Освита" было основано в октябре 1991 года. Компания является аккредитированным представителем в Украине двух наиболее известных языковых центров Великобритании.
СП «ИМИДЖ ОСВИТА» является одним из лидеров в обучении по английскому языку. Самое весомое преимущество «ИМИДЖ ОСВИТЫ»- это отсутствие объемных домашних заданий при освоении языка в максимально короткий срок.
Що позитивного чекає потенційних працівників компанії: -
по-домашньому приязна співбесіда;
- чудова методична підтримка від Ірини Георгіївни;
- чудова можливість практикуватися і будувати свій досвід, працюючи з автентичними підручниками.
А також:
— оформлення тільки як ФОП, необхідність САМОСТІЙНО стежити за правильністю ведення звітності/розбиратися з можливими помилками у податковій, тобто бути сам собі бухгалтер. Особистий приклад: при своєчасній сплаті податків, але з неточностями даних у звітності вже понад рік маю проблеми із закриттям СПД, штраф + адмінвідповідальність.
— зарплата нижча ринкової (100 грн/год. у 2018 р.), зі сплатою ЄСВ і ЄП від цієї суми ще треба відняти 15-20%.
- щомісячні збори працівників з таким обов'язковим атрибутом як промова директора на одну з тем психології/стосунків/моралі/здорового способу життя (30-40 хв). Неприємними моментами на staff meetings є дивна традиція привітань стоячи по колу від кожного працівника іменинника/-ів місяця, штучна стандартна процедура слова подяки компанії «новачків», прощальних слів подяки компанії тих, хто звільняється, а також неетичне публічне поіменне згадування директором промахів колишніх співробітників.
- перекладення директором відповідальності за НИЗЬКИЙ ПОКАЗНИК КЛІЄНТІВ (студентів курсів) на викладачів (залучення викладачів до поширення рекламних листівок, звинувачення у недостатньому поширенні реклами курсів на наших особистих сторінках соцмереж, звинувачення у кожному випадку припинення студентом занять викладача тощо);
— до обов’язків викладача, окрім стандартних, входить КОНТРОЛЬ ОПЛАТИ ЗАНЯТЬ і нагадування студентам про оплату. Особисто було неприємно мати якесь відношення до фінансових питань на курсах, оскільки в кількох інших компаніях, яких проходила співбесіду, а також у тій, якій працюю зараз, питання оплати вирішується адміністраторами.
— кількість працівників, які йдуть з роботи, значно перевищує надходження нових, і ЧАСТІ ЗВІЛЬНЕННЯ. Приклад: з усіх співробітників кількість вчителів була 20+. На 2019 рік ця цифра зменшилась вдвічі.
— в разі власних поточних організаційних проблем (ненавмисне несвоєчасне заповнення таблиць навантаження тощо) було вкрай неприємно дізнаватися про них вже на зборах від директора у високих тонах із персональними образами при всіх колегах, при тім що з адміністрацією, яка доповідає про всі такі моменти, є можливість бачитися, спілкуватись через viber і в телефонному режимі щодня… Після одного такого випадку адміністратор у відповідь на мою пропозицію в сонячному тоні нагадувати в чаті колегам про час подання таблиць сказала, що в тут не дитсадок, і нагадувати я собі маю сама, так як і всі решта.
Вважаю, що будь-які питання можна вирішити позитивним спілкуванням.
Загалом приємно згадувати посмішки колег-викладачів, мати прекрасну бібліотеку підручників, і дякую за якісний методичний супровід Ірині
Георгіївні.