Все комментарии пользователя *


Шановний Jako! Дякуємо за Ваш відгук! В нашому меню є більш ніж 20 видів піци, яку кияни та гості міста ласують ось вже майже 20 років. Цього літа наше меню стало ще більш італійським. Запрошуємо Вас відкрити нові смаки!;)

Шановний Dante! Дякуємо за Ваш відгук! Сьогодні кожен звертає увагу на ціну товару. Так як продукти дорощають щодня, ми вимушені піднімати ціни на нашу продукції та послуги. Головна ціль “Везувіо піца” – використання тільки якісних продуктів. А з приводу якості доставки, мешканці міста Києва з розумінням ставляться до постійних заторів та ускладнень на дорогах, а взимку – так ввзагалі. Нагадуємо всім, що наш сайт www.vesuvio.ua ;)

Шановна nonanna! Дякуємо за Ваш відгук! Цього року ми святкуємо 20-ту річницю \"Везувіо піца\". Дуже раді, що Ви є нашим постійним клієнтом. Окрім піци \"4 сири\" у нас є й \"Кватро\", що складається з чотирьох найпопулярніших піц \"Везувіо\". Також ми зменшили ціну на доставку. Приходьте та замовляйте www.vesuvio.ua ;)

Не смотря на огромное количество пиццерий, которые появляются как \"грибы\" после дождя, мне нравится Везувио. Очень вкусно, ем сама и друзьям советую. 4 сыра - просто отпад

Шановна Sveta! Дякуємо за Ваш відгук! Зажди приємно чути теплі слова як знак вдячності за нашу роботу. Вже протягом 20-ти років ми створюємо справжня піцу для наших клієнтів. Нам важливі будь-які Ваші відгуки, бо саме з їх допомогою, ми оцінюємо свої сильні та слабкі сторони. Так, як наближається День Закоханих, \"Везувіо Піца\" готує приємні сюрпризи та подарунки для її поціновувачів http://vesuvio.ua/news

Шановна Ольга! Дякуємо за Ваш відгук. Після того, як Ви написали його нам на сайт (ми відповіли вам протягом 35 хвилин) нами була проведена перевірка. Наразі є така інформація: замовлення робили не Ви особисто, а молодий чоловік, який попросив доставити піцу з 20-30 до 21-00, що й зробив наш кур\'єр (це вихована людина, що працює у нас 20 років). Згідно з нашою технологією, кожна піца перевіряється адміністратором на відповідність. Ваше замовлення вповні відповідало всім нашим вимогам. При отриманні кожного листа, ми точно перевіряємо всі обставини виготовлення замовлення про яке написно скаргу та умови доставки. Якщо ми знаходимо найменше відхилення від наших стандартів, ми відразу вибачаємося та пропонуємо компенсацію. Ваш випадок це той 0,5% випадків коли ми компенсацію не пропонуємо тому що інформація подана Вами не відповідає дійсності. Ми цінуємо кожного клієнта і стараємося робити все, щоб наші клієнти були вповні задоволені нашими послугами.