Все комментарии пользователя *


Недавно побывал здесь с женой. не могли оторвать глаз от интерьера! были приятно удивлены разнообразием меню! таких вкусных стейков я давно не ел!

Вперше у житті для поповнення пластикової карти через банкомат я витратила дві години і певні кошти за проїзд туди-сюди-і_ще_туди-назад. На сайті вказаний перелік банкоматів, що приймають готівку. Приїхала до першого такого, найближчого, на пр-ті Бажана у Києві. На ньому було приліплено аркуш з повідомленням про те, що цей банкомат тимчасово не приймає готівку, і була вказана адреса знову ж таки найближчого банкомату, який приймає готівку - вул Княжий Затон. Окей, що робити, їду туди. На Княжому Затоні банкомат вперто повертав мої купюри, карту і видава чек з повідомленням про невдалу транзакцію. Я дзвонила з відділення до служби підтримки, там сказали, що нема з\"єднання з сервером і просили спробувати поповнити карту через 10 хвилин. Ні через 10, ні через 15 хвилин ситуація не змінилася. Знову довгі, томні чекання на ліннії відповіді оператору контакт-центру. Отже, врешті-решт мені порадили спробувати поповнити карту в іншому банкоматі, що має функцію приймання готівки. Через 40 хвилин моєї нервової метушні я вирушила до третього банкомату. Уявляєте? До третього! На пр-т Возз\"єднання. О, чудо, що хоча би за цією адресою я змогла нарешті здійснити цю, здавалося б, звичайну транзакцію. Всі мої поїздки і намагання поповнити картку через банкомат забрали дві години мого життя. Дві години! Люди добрі, як такий ідіотизм взагалі можливий? Альфа-Банк, будь ласка, визначіться, які банкомати приймають готівку, а які - ні! Невже так важко актуалізувати інформацю на сайті? Вам лінь приділити цьому кілька хвилин, а ваші клієнти через це втрачають нереально багато часу у житті. І ще на банкоматі так мило написано, мовляв, \"ми робимо все, щоб ви почували себе особливими\". Дякую, вже почуваю. Це просто знущання. Щоб ви все життя так жили.