Все комментарии пользователя *
Як зрозуміти \"Затримка у вирішенні ситуації \" !!!
В мене підозра що Ви не цікавитесь своїм інтернет сайтом, а саме Гарантійними зобовязанями які прописані ссилаючись на статтю 8 Закону України \"О захисті прав споживачів\"------ Особисто для вас коментую прописані ВАМИ ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВЯЗАННЯ ----
-----------------------------Интернет-магазин FoxMart соблюдает ЗУ \"О защите прав потребителей\", в соответствии с которым покупатель может вернуть Магазину купленный товар в 2 случаях:
Товар имеет существенный недостаток (Статья 8.) и сервисный центр не может устранить дефект В ТЕЧЕНИИ 14 ДНЕЙ; ----------------------------------
А ТЕПЕР РАХУЄМО
ЗНАЧЕННЯ
---Купив ваш \"дуже якісний товар\" (смартфон з непрацюючою камерою) ----- 19.12.2014
---Хотів повернути ЧЕРЕЗ ТИЖДЕНЬ - сказали лише гарантійний ремон --------- 26.12.2014
--- Зараз 15.01.2015
АРИФМЕТИКА
--------ЧАС ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ на який надано згоду 14 ДНІВ +++ ЧАС ПРОЙШОВ === ПОВЕРТАЄТЕ МЕНІ КОШТИ (ЗГІДНО статті 8, гарантійних зобовязань, прописаних вами на вашому сайті (ДИВИСЬ ВИЩЕ))
--------ПО ФАКТУ ПРОЙШОВ 21 ДЕНЬ ++++ ПРОШУ ВАС ДІЯТИ ЗГІДНО ВАШИХ ЗОБОВЯЗАНЬ ========= ОБІЦЯНКИ, ОБІЦЯНКИ, ви маєте ЗАЧЕКАТИ!!!
РЕЗУЛЬТАТИ, ТА ФАКТИ::
1 Продаж вами не якісного товару!!!!
2 Не виконання вами умов гарантійних зобовязань!!!!
3 Незацікавленість, некомпетентність та невміння вирішення гарантійних ситуацій!!!
4 БРЕХЛИВІСТЬ, НЕ ВМІННЯ РОЗТАШУВАТИ ДО СЕБЕ КЛІЕНТА, ВІДСУТНІСТЬ СПІВРПАЦІ ПІСЛЯ ПРОДАЖУ ТОВАРУ (_______НЕ_ЯКІСНОГО___!!!!!!!!____)
Отличная школа! Вожу на английский ребенка-школьника. Прекрасные условия для обучения и вменяемые цены, все нравиться. Ребенок ходит на занятия с желанием, а это очень важно. Советую!
|
|