Все комментарии пользователя *


Як зрозуміти \"Затримка у вирішенні ситуації \" !!! В мене підозра що Ви не цікавитесь своїм інтернет сайтом, а саме Гарантійними зобовязанями які прописані ссилаючись на статтю 8 Закону України \"О захисті прав споживачів\"------ Особисто для вас коментую прописані ВАМИ ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВЯЗАННЯ ---- -----------------------------Интернет-магазин FoxMart соблюдает ЗУ \"О защите прав потребителей\", в соответствии с которым покупатель может вернуть Магазину купленный товар в 2 случаях: Товар имеет существенный недостаток (Статья 8.) и сервисный центр не может устранить дефект В ТЕЧЕНИИ 14 ДНЕЙ; ---------------------------------- А ТЕПЕР РАХУЄМО ЗНАЧЕННЯ ---Купив ваш \"дуже якісний товар\" (смартфон з непрацюючою камерою) ----- 19.12.2014 ---Хотів повернути ЧЕРЕЗ ТИЖДЕНЬ - сказали лише гарантійний ремон --------- 26.12.2014 --- Зараз 15.01.2015 АРИФМЕТИКА --------ЧАС ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ на який надано згоду 14 ДНІВ +++ ЧАС ПРОЙШОВ === ПОВЕРТАЄТЕ МЕНІ КОШТИ (ЗГІДНО статті 8, гарантійних зобовязань, прописаних вами на вашому сайті (ДИВИСЬ ВИЩЕ)) --------ПО ФАКТУ ПРОЙШОВ 21 ДЕНЬ ++++ ПРОШУ ВАС ДІЯТИ ЗГІДНО ВАШИХ ЗОБОВЯЗАНЬ ========= ОБІЦЯНКИ, ОБІЦЯНКИ, ви маєте ЗАЧЕКАТИ!!! РЕЗУЛЬТАТИ, ТА ФАКТИ:: 1 Продаж вами не якісного товару!!!! 2 Не виконання вами умов гарантійних зобовязань!!!! 3 Незацікавленість, некомпетентність та невміння вирішення гарантійних ситуацій!!! 4 БРЕХЛИВІСТЬ, НЕ ВМІННЯ РОЗТАШУВАТИ ДО СЕБЕ КЛІЕНТА, ВІДСУТНІСТЬ СПІВРПАЦІ ПІСЛЯ ПРОДАЖУ ТОВАРУ (_______НЕ_ЯКІСНОГО___!!!!!!!!____)

Отличная школа! Вожу на английский ребенка-школьника. Прекрасные условия для обучения и вменяемые цены, все нравиться. Ребенок ходит на занятия с желанием, а это очень важно. Советую!