Все комментарии пользователя *


Терпіти не можу писати погані відгуки, але тут просто накипіло вже... Я абонент О3 з 2009 року, спочатку все було більш менш. Потім зламався комп, якось було не до оцінки якості послуг, але ось зараз якраз терпець урвався... Спочатку я думала що проблема в моєму компі, потім в роутері, але після кваліфікованої діагностики стало зрозуміло що це просто провайдер так \"виконує\" свої зобовязання з надання \"високошвідкісного\" інтернету! Вибачте, але завантаження сторінки ВК протягом не менше ніж 5-7 хвилин, мені здається це вже занадто! Нікому не раджу О3! Безвідповідальні, легковажні, абсолютно не орієнтовані на споживача! І так, доречі, якщо стався обрив лінії чи ще якась біда і ви кілька днів/тижнів просидите без інету, це, виявляється, ВАШІ проблеми, і абонплату з Вас знімуть повністю. Шукаю іншого провайдера, і Вам раджу когось іншого але не О3!

Салоны красоты » Салон красоты "Ух-ты" » anchousik_18@ukr.net (21.02.2019 11:34):
Совет администратору: при уточнении цены на услугу — не подменяйте понятия,обсуждался вопрос окрашивания и тонирования и при консультации администратор сказал — 420грн.,по факту взяли 900грн. и сказали,что 420 стоит меллирование,сделали из меня дуру! После окрашивания не могу смотреть на себя в зеркало,отсюда совет так называемому «ТОП Мастеру»,если вы первый раз красите и не знаете как возьмется,не навязывайте,лучше я бы сделала меллирование! Корни рыжежолтые,по-другому не назовешь,дальше цвет и карамельный и белый,т.к.«ТОП Мастер» 2 раза тонировал разными оттенками,видимо,чтобы убрать желтизну!,,,, О стрижке я вообще молчу — профилировали так,что не знаю куда и как волосы уложить. Вообщем ужас,пока хоть что-то отрастет,а когда отрастет будет еще хуже! Обслуживаюсь не один год у др.мастера,но далеко ехать,знаю о чем говорю,такого кошмра на моей голове еще никогда не было и еще и деньги содрали. Так что,будущие клиенты делайте выводы....