Якщо ви є власником легкового авто та розумієте необхідність своєчасного технічного обслуговування машини, рано чи пізно виникне питання про те, де проходити ТО та яке СТО Київ вам краще підійде. Серед величезної кількості пропозицій легко загубитися, тому давайте визначимо основні критерії вибору станції технічного обслуговування, яка підійде для вас.
Головним критерієм вибору майстерні є ухил компанії щодо марок автомобілів. Зазвичай автоцентри з ім'ям та репутацією на ринку обслуговування мають певний ухил у своїй роботі. Найбільш популярні напрямки:
Також є багатофункціональні СТО, які не мають особливої спеціалізації та пропонують комплексний сервіс. До таких станцій належать величезні комплекси на кілька десятків витягів та/або боксів, але навіть вони зазвичай не мають штатних механіків під усі завдання та користуються послугами найманих спеціалістів під конкретний запит клієнта.
Негласно вважається, що найдорожчий сервіс для автомобіля проводять офіційні дилери цієї марки авто. Найчастіше це правда, адже такі компанії завжди ставлять оригінальні запчастини і не працюють з якісними копіями.
Але якщо ваш автомобіль на гарантії після покупки, без офіційного ТО вам не обійтися, інакше гарантійні зобов'язання анулюються. У великих містах, таких як Київ та інші мільйонники, існує кілька офіційних дилерів кожної марки і вартість технічного обслуговування на них може відрізнятися.
Для автомобілістів, чия машина вже не на гарантії, вибір ширший. Можна вибирати як відоме СТО, так і умовного «Петровича» на гаражах, який у вільний від роботи в автодилера час робить те саме ТО, як в ангарі офіціала.
Практично кожен з нас перед відвідуванням автосервісу «гугліт» інформацію про нього в мережі та неминуче натикається на відгуки. Сліпо вірити всьому, що пишуть відвідувачі про обрану станцію обслуговування не варто, адже є золоте правило: зі ста задоволених клієнтів гарний відгук напише один; один незадоволений напише 100 негативних відгуків».
Критично оцінюйте коментарі людей у мережі. Не завжди вони об'єктивні плюс ви читаєте думку лише однієї сторони. До речі, надто позитивні відгуки також не завжди є правдивими, адже написати сам собі оду може кожен.
Найкращим рішенням буде зробити перший візит до обраного СТО з дрібним завданням: змінити покришки під сезон, поміняти повітряні фільтри або відбалансувати колеса. Таких простих завдань буде достатньо, щоб оцінити рівень професіоналізму та загальну обстановку на станції техобслуговування та ухвалити рішення про майбутню співпрацю
Добавить комментарий | ↑ в начало |