Як не помилитися при виборі автосервісу

Як не помилитися при виборі автосервісу

Кожен власник легкового автомобіля рано пізно стикається з проблемою підбору місця ремонту або планового ТО своєї машини. Навіть якщо ви завжди обслуговувалися на одній станції техобслуговування, дрібні неприємності типу тріснутого лобового скла або вузькопрофільної поломки змусять вас шукати нове СТО.

Далеко не всі точки обслуговування працюють як автосервіс DZigora Complex, де є всі послуги для автомобіля. Як вибрати нового підрядника для виконання технічних робіт, якість яких ви не можете перевірити через відсутність спеціалізованих знань?

Відгуки – наше все.

Одним із найпростіших і найдоступніших варіантів є пошук автомайстерні за відгуками клієнтів. Використовуючи цей метод, слід пам'ятати, що:

  • Сі ста задоволених клієнтів відгук у мережі залишить максимум 5 осіб; при цьому один незадоволений клієнт може залишити 100 відгуків. Цей принцип працює у всіх сферах бізнесу, тому до негативних коментарів слід ставитись раціонально.
  • Абсолютно чесні відгуки щодо якості роботи компанії найкраще шукати на сервісах, де неможливо або вкрай складно накрутити позитивні повідомлення чи лайки. Наприклад хорошим варіантом є точка на картах або сторінка, де як систему коментарів прив'язаний плагін соціальних мереж.
  • вибираючи компанію для ремонту авто за відгуками, звертайте увагу на дати повідомлень та ім'я майстра, якщо його часто згадують. Будь-який бізнес може погіршити або покращити стандарти роботи, тому дуже давні коментарі навряд чи можна вважати об'єктивними.

Попередній візит.

Якщо стан поломки вашого авто дозволяє зачекати, здійсніть попередній візит на обране СТО. Подивіться обладнання, яке використовують майстри, поспілкуйтеся з менеджером. Якщо є така можливість – запитайте думку у автовласників, які сидять у кімнаті очікування та чекають на закінчення ремонту своєї машини. Це будуть найбільш об'єктивні дані про цей сервіс.

Якщо такої можливості немає, зателефонуйте перед плануванням приїзду та детально уточніть усі свої запитання у телефонному режимі. У мережі Інтернет існує безліч спільнот автомобілістів, а месенджери мають окремі групи з інтересів в автотематиці. Додайте найбільш популярні і запитайте у мемберів відгуки про обрану вами компанію або рекомендації спільноти, в яке СТО звернутися з вашим типом поломки авто.

Як не помилитися при виборі автосервісу

Кваліфікація майстрів автосервісу.

Це, мабуть, найскладніше питання. Як оцінити майстерність автомеханіка? Наявність додаткових курсів чи підвищення кваліфікації які завжди можуть свідчити про професіоналізм майстра. Адже умовний «Петрович» із сусіднього гаража, не маючи купи сертифікатів, але маючи багатий досвід у ремонті ходової здатний дати фору будь-якому іменитому майстру з автосервісу.

У випадку з автомобільною тематикою, найкращим показником майстерності буде досвід роботи механіка, який має обчислюватися роками та мати певну спеціалізацію. Як відомо, бути профі у всіх галузях досить складно, а ось досягти висот у вузькому профілі – реально та правильно з позиції професіоналізму в роботі.

Не соромтеся запитувати, уточнювати рівень кваліфікації та загалом ставити незручні питання. Чим більше ви дізнаєтеся про майбутнього підрядника, тим вища ймовірність успішного ремонту вашого автомобіля та вашого власного бажання скоріше написати позитивний відгук про роботу цього СТО.

Коментарі користувачів: "Як не помилитися при виборі автосервісу"



Если вам есть что сказать об этом заведении, вы можете оставить отзыв в системе комментариев. Пожалуйста, оставляйте только обоснованные отзывы, чтобы другие посетители, которым на данный момент интересна информация про компанию , смогли увидеть конструктивные мнения.

Чтобы прокомментировать , регистрация не нужна. Напишите свое имя, имейл (по желанию) и сам текст отзыва. Напоминаем, что отзывы по компании , которые будут необоснованными, с использованием нецензурной лексики и т.д. могут быть удалены модератором портала без уведомления автора.



Добавить комментарий ↑ в начало