Загальний тренд світового ринку з виробництва кремів та інших субстанцій щодо догляду за шкірою спрямований на максимально органічні складові. Яскравим прикладом може стати перехід багатьох вже відомих брендів на органічні компоненти, а також поява нових торгових марок у цій галузі. Наприклад, швейцарська компанія із засновницею з України Інститутум (INSTYTUTUM) у магазині Moonali представлена лінійкою препаратів, які не мають жодних препаратів. домішок неорганічного походження.
Як зрозуміти, що той чи інший тюбик крему в магазині не має домішок? Слоган великим шрифтом на етикетці про те, що це органічний продукт, не завжди має пряме підтвердження складу, адже досі немає чітко структурованих правил, які препарати суворо ставляться до органічних у косметиці.
Є базовий набір компонентів, який забезпечує в'язку консистенцію та виступають основними інгредієнтами у всіх кремах незалежно від виробника. Зазвичай на етикетці вони позначаються у вигляді абревіатур згідно з міжнародною класифікацією: CI 77491, CI 77891 або просто прописуються загальноприйнятою назвою (карбомер, етилгексил-гліцерин, стеарет-2 та ін.)
Всі компоненти складу завжди перераховуються на етикетці в порядку зменшення процентного співвідношення в кремі. Перших позицій найбільше, останніх – найменше. Оскільки найбільш важливих елементів зазвичай у рецептурі невелика кількість (вітаміни, пантенол), вони вказуються наприкінці списку.
Бажано уникати покупки, якщо у складі крему вказано один або кілька препаратів із цього списку:
Є ще ряд неприпустимих в органічній косметиці добавок, але вони зустрічаються набагато рідше через повну заборону в зоні Євросоюзу та США на використання в кремах та інших сумішах для шкіри.
Якщо вам не хочеться морочитися з вивченням етикеток на баночках у магазині чи складу на онлайн-ресурсах, виберіть для себе відомий бренд, який перевірений часом та відгуками інших. Це найпростіший шлях купувати хорошу косметику, не вдаючись у докладне вивчення назв, запам'ятовування скорочень та абревіатур.
Також простим шляхом є купівля кремів виключно в аптечних мережах з ім'ям на ринку. Великі аптеки майже завжди в асортименті косметики пропонують лише лікувальні склади від брендів, спеціалізація яких спрямована не стільки на декоративний, скільки на оздоровчий ефект від складу.
Добавить комментарий | ↑ в начало |