Техцентр "AJC"

Услуги:
- диагностика и ремонт ходовой части автомобиля;
- диагностика и ремонт двигателя;
- диагностика и ремонт электрооборудования;
- промывка инжектора;
- удаление катализатора;
- ремонт коробки передач;
- ремонт кондиционера;
- плановое ТО;
- замена масла в двигателе;
- замена охлаждающей жидкости;
- замена тормозных колодок;
- замена ремня ГРМ;
- замена шруса;
- замена амортизаторов;
- замена крестовины карданного вала;
- снятие-установка рулевой рейки;
- снятие-установка двигателя;
- снятие-установка коробки передач;
- установка аудио систем;
- установка сигнализации;
- установка доп оборудования;
- шиномонтаж;
- дизбактеризация салона;
- продажа автозапчастей.

Телефон:
(044) 425-8105, (099) 101-8838, (067) 381-8838

Адрес:
ул. Фрунзе, 86
Сайт:
www.ajc.kiev.ua

E-mail:
ajc.office@ukr.net

Ближайшее метро:
Почайна (Петровка) Почайна (Петровка)
СТО "Бонус" на Троещине
Наше СТО оказывает услуги по ремонту, диагностике и регулярному техобслуживанию легковых автомобилей...
Станция кузовного ремонта "CIPO"
Станция кузовного ремонта CIPO предлагает вам ряд услуг, которые будут исполнены с высоким профессио...
СТО "Альден Груп"
Автосервисов много, но качественный, недорогой и адекватный только один....
Станция технического обслуживания "Alex"
Станция технического обслуживания "Alex" предлагает качественный ремонт автомобилей как отечественно...

Техцентр "AJC" на карте Киева




Комментарии пользователей: Техцентр "AJC"

Отзыв от: 1
26 ноября 2013 15:04 #
Машину продати шо з жінкою розлучитись (без скандалу ніяк)
Напів весела історія "як я машину продавав"...

Починалось все як завжди, кинув оголошення на різні сайти, і понеслась, дзвінки розкази що да як, так два дні. І тут один виявив величезне бажання подивитись, приїхав він (аж з Львову) зустрілись, дивився лазив навколо, потім попросив на СТО. Пряцюю на подолі (вул.Фрунзе) там СТОшок як мурашників в лісі, на кожному кутку. Їдем на Бош сервіс, там занято, поруч величезна вивіска AJC автосервіс (www.ajc.kiev.ua ) сервіс японських авто, бла-бла-бла... Заглядаю куча машин (в основному тойоти) і є вільний підйомник. Домовились на діагностику. Підняли, подивились машину знизу, подивились ходову, і тут захотілось кенту поміряти компресію... підготовили все, кажу механікам встав свічки в високовольтний і положи на двигун, і в цей момент як на зло дзвонить директор, беру трубку відхожу в сторону щоб поговорити.... Повертаюсь вони вже компресію поміряли і закручують свічки назад... Заводити машину НІФІГА не заводться... Питаю свічки ложили як я просив? каже "ні не ложив, я і на лексусах не ложу ніколи а тут нафіга...."
Визанвати що вони вклали трамплера на рівному місці, відмовлялись, почали гнати на сигналку, на різні релешки і так далі (як виявилось електрика який може просто по схем (!) перевірити чи подаються сигнали, в них просто напросто нема) ходить якись пацан і соплі жує.... Пройшло дві години ніхто не кує не меле, розібратись неможуть, викликали якогось електрика чекають... Пацан який приїжав дивиться злиняв... Дзвонить другий хлопець подивитись, пояснив йому ситуацію, він приїхав подивився, залишив задаток з умовою "якщо завтра її заведеш і все ок то забираю". З хлоппцем поговорили і розійшлись. Власник СТО обіцяв мені що не відпустить того електрика поки з машиною не розберуться... після цього пішов я на роботу підтягувати свою відсутність. З роботи їхав в 20.30, думаю заїду перевірю... Заїхав - закрито. Ну думаю значить зробили, поїхав до дому
Приїжаю зранку. І тут понеслась, розказують басні що вчора вони її заводили, і взагалі до 11 вечора колупались тут... і що всю роботу блокує друга сигналка (якої там взагалі нема!) що на трамплер не подаються сигнали керування (починає мені мультиметром показувати...). При цьому ключі лежать на ТОРПЕДО!!! Беру в нього мультиметер, вставляю провертаю ключі, все чудово сигнал подається просто ніфіга не заводиться.... Електрик соплі жує нічого сказати неможе...
Дзвонимо власику, він теж ні кує не меле.... домовляюсь що якщо я купую новий трамплер, ставлю його і машина заводиться то всі витрати він компенсовує (в районі 2000 грн).
Далі поїхало, обзвон всіх розборок. І ура найшов два варіанти один на метрологічній, другий на алма-атинській... поїхав на метрологічну, ніфіга не той. Прусь на алма-атинську, годину шукали такий як мені потрібно, і фініта, знайшли!
Розраховуюсь, пиляю назад на поділ, доїжаю аж в 17.10!! Ще один день коту під хвіст....
Хвилин за 5 під наглядом цих олухів міняю трамплер, завожу... блін іскра є вспишки дає але не заводиться.... Перевіряю все... Виявилось ці оболтуси не підписали високовольтні коли їх знімали перший раз і перепутали їх розміщення. виставляю все як повинно бути, і о чудо машина працює як годинник, навіть з першого разу кут випередження попав
Хлопець розраховується пишу доручення і відправляю свою кохану ефку у вільне плавання....
Ці мудаки з СТО починають мутити. Короче взяли вони на діагностику старий трамплер і написали мені розписку.
пройшло вже півтора тижні а ці мудили досі не закінчили діагностику....
Продіагостували, підтвердили що трамплер мертвий, а далі почались чудеса....
Вже більше місяця перемовин з співробітниками даного СТО і все морозяться на того механіка що мені діагностику проводив, який вже там не працює...
І нареші зловив керівництво на СТО, розмова була хвилин 20, всю переказувати сенсу нема основні тезиси які я виніс:
1. в СТО з усіма працівниками договори згідно якої СТО не несе ЖОДНОЇ відповідольності, вся матеріальна відповідальність на працівниках. І якщо вам похерять на ен-у суму всеодно вони відморозяться і придеться вибивати свої гроші з працівників.
2. керівництво неадекватне і навть невеликі суми (я попросив всього 1500грн) змушують випадати на жосткий мороз.....
3. дуже шкода що вони не оформили наряд на діагностику бо виходить крім розписки працівника в мене нема як за них зацепитись... (неоформили наряд бо із-за помилки тіпа безкоштовно)
4. так як вони звільнили того кадра, я змушений буду з нього самостійно вибивати гроші (благо він хоч трохи адекватний, і обіцяв по троху віддавати частинами....)

от такі пироги.....
  • +8

Добавить комментарий ↑ в начало