Розвал-сходження - це тема, яка крутиться на вустах у кожного водія, начебто модна мелодія. Але, на відміну від хітів, її актуальність не згасає. Адже від того, наскільки правильно "танцюють" колеса вашого авто, залежить не тільки безпека, а й комфорт руху, витрата палива та зношування шин. Тож, як часто потрібно робити цю процедуру, щоби не "фальшивити" на дорозі? Давайте розбиратися разом! А найвигідніше буде провести розвал сходження на АТЛ.
Автомобільні виробники дотримуються рекомендації регулювати розвал сходження приблизно в районі кожних 15-20 тисяч кілометрів, приблизно такий самий проміжок проходить між чистками форсунок https://atl.ua/ua/avtoservis/chistka-forsunok. Це непогана відправна точка для водіїв, які їздять спокійно та переважно рівними дорогами. Але життя рідко буває таким ідеальним. Любите активні маневри, різке гальмування та повороти? Агресивна їзда створює додаткове навантаження на підвіску, що може призвести до розбалансування кутів. Українські дороги, м'яко кажучи, не завжди відповідають стандартам. Ями, вибоїни та нерівності постійно впливають на геометрію підвіски, порушуючи розвал-сходження. Згодом сайлентблоки, амортизатори та інші елементи підвіски зношуються. Це може призвести до появи люфтів та усунення кутів. Після заміни деталей підвіски, таких як важелі, сайлентблоки або амортизатори, обов'язково потрібно зробити розвал-сходження. Нові деталі потребують налаштування для оптимальної роботи.
Не завжди варто чекати рекомендованого виробником пробігу. Існують певні сигнали, які свідчать про необхідність позапланового регулювання. Нерівномірне знос шин один з найпомітніших сигналів. Якщо помітили, що шини стираються більше із внутрішньої чи зовнішньої сторони, це може бути наслідком порушеного розвалу-сходження. Якщо під час руху на прямій ділянці дороги без вітру та нерівностей автомобіль прагне відхилятися ліворуч чи праворуч, це також може бути ознакою неправильних кутів. Скрегіт або вібрація керма можуть свідчити про те, що навантаження на кермо розподілене нерівномірно через порушення розвал-сходження. Автомобіль може реагувати із затримкою на повороти керма, відчуватися менш чітким та прогнозованим.
Економити на розвалі-сходження - собі дорожче. Неправильні кути призводять до неприємних наслідків:
Добавить комментарий | ↑ в начало |