СП "Імідж Освіта"

СП "Имидж Освита" было основано в октябре 1991 года. Компания является аккредитированным представителем в Украине двух наиболее известных языковых центров Великобритании.

СП «ИМИДЖ ОСВИТА» является одним из лидеров в обучении по английскому языку. Самое весомое преимущество «ИМИДЖ ОСВИТЫ»- это отсутствие объемных домашних заданий при освоении языка в максимально короткий срок.

Телефон:
38 (044) 496-2076

Адреса:
ул. Нижний Вал, 7-9
Сайт:
www.english.com.ua

E-mail:
office@english.kiev.ua

Метро поблизу:
Контрактова площа Контрактова площа
Рубрики:
Мовні курси
Учебно-развивающий центр "К.У.Л"
Для успешных, целеустремленных, амбициозных людей языковая школа Центра К.У.Л. готова предложить сво...
Центр изучения иностранных языков "MOVA center"
MOVA CENTER – ГДЕ СЛОЖНОЕ СТАНОВИТСЯ ПОНЯТНЫМ! Главной целью обучения в нашем центре является фор...
Школа иностранных языков "LONGMAN Language School"
Языковая школа Longman (LLS) – это новейшая и эффективная школа европейского образца с демократическ...
Англійська Хелен Дорон
Англійська Хелен Дорон – це міжнародна мережа навчальних центрів англійської мови для дітей у віці в...

Філії СП "Імідж Освіта" (Англійська мова преміум-классу):

  • Адреса: ул. Ярославская, 6, (Контрактовая площадь Контрактовая площадьТараса Шевченко Тараса Шевченко )
    телефон: (044) 496-2076
  • Адреса: ул. Пушкинская, 39, (Площадь Льва Толстого Площадь Льва Толстого )
    телефон: (044) 496-2076
  • Адреса: ул. Тростянецкая, 7г, школа № 284, (Харьковская Харьковская )
    телефон: (044) 562-5709

СП "Імідж Освіта" на карті Києва




Коментарі користувачів: СП "Імідж Освіта"

Відгук від: Викладач
04 серпня 2019 15:55 #
Що позитивного чекає потенційних працівників компанії: -
по-домашньому приязна співбесіда;
- чудова методична підтримка від Ірини Георгіївни;
- чудова можливість практикуватися і будувати свій досвід, працюючи з автентичними підручниками.
А також:
— оформлення тільки як ФОП, необхідність САМОСТІЙНО стежити за правильністю ведення звітності/розбиратися з можливими помилками у податковій, тобто бути сам собі бухгалтер. Особистий приклад: при своєчасній сплаті податків, але з неточностями даних у звітності вже понад рік маю проблеми із закриттям СПД, штраф + адмінвідповідальність.
— зарплата нижча ринкової (100 грн/год. у 2018 р.), зі сплатою ЄСВ і ЄП від цієї суми ще треба відняти 15-20%.
- щомісячні збори працівників з таким обов'язковим атрибутом як промова директора на одну з тем психології/стосунків/моралі/здорового способу життя (30-40 хв). Неприємними моментами на staff meetings є дивна традиція привітань стоячи по колу від кожного працівника іменинника/-ів місяця, штучна стандартна процедура слова подяки компанії «новачків», прощальних слів подяки компанії тих, хто звільняється, а також неетичне публічне поіменне згадування директором промахів колишніх співробітників.
- перекладення директором відповідальності за НИЗЬКИЙ ПОКАЗНИК КЛІЄНТІВ (студентів курсів) на викладачів (залучення викладачів до поширення рекламних листівок, звинувачення у недостатньому поширенні реклами курсів на наших особистих сторінках соцмереж, звинувачення у кожному випадку припинення студентом занять викладача тощо);
— до обов’язків викладача, окрім стандартних, входить КОНТРОЛЬ ОПЛАТИ ЗАНЯТЬ і нагадування студентам про оплату. Особисто було неприємно мати якесь відношення до фінансових питань на курсах, оскільки в кількох інших компаніях, яких проходила співбесіду, а також у тій, якій працюю зараз, питання оплати вирішується адміністраторами.
— кількість працівників, які йдуть з роботи, значно перевищує надходження нових, і ЧАСТІ ЗВІЛЬНЕННЯ. Приклад: з усіх співробітників кількість вчителів була 20+. На 2019 рік ця цифра зменшилась вдвічі.
— в разі власних поточних організаційних проблем (ненавмисне несвоєчасне заповнення таблиць навантаження тощо) було вкрай неприємно дізнаватися про них вже на зборах від директора у високих тонах із персональними образами при всіх колегах, при тім що з адміністрацією, яка доповідає про всі такі моменти, є можливість бачитися, спілкуватись через viber і в телефонному режимі щодня… Після одного такого випадку адміністратор у відповідь на мою пропозицію в сонячному тоні нагадувати в чаті колегам про час подання таблиць сказала, що в тут не дитсадок, і нагадувати я собі маю сама, так як і всі решта.
Вважаю, що будь-які питання можна вирішити позитивним спілкуванням.
Загалом приємно згадувати посмішки колег-викладачів, мати прекрасну бібліотеку підручників, і дякую за якісний методичний супровід Ірині
Георгіївні.
  • 0
Відгук від: Sergey
21 листопада 2011 21:00 #
Прошел 3 уровня. Все понравилось! Рекомендую! :)
  • +102

Додати коментар ↑ на початок